loading...

0000000

,    ,    دانلود آهنگ باران بنام تظاهر,    دانلود اهنگ تظاهر,    دانلود موزیک ویدیو تظاهر باران,    دانلود آهنگ جدید باران مح

حسین بازدید : 88 جمعه 16 آذر 1397


,    
,    دانلود آهنگ باران بنام تظاهر
,    دانلود اهنگ تظاهر
,    دانلود موزیک ویدیو تظاهر باران
,    دانلود آهنگ جدید باران محال
,    اهنگ باران تظاهر اپارات
,    دانلود تمام اهنگ های باران
,    دانلود مستقیم آهنگ های باران
,    اهنگ جدید از باران خواننده
,    دانلود آهنگ جدید باران خیلی بی انصافی

 

متن آهنگ باران به نام تظاهر

قلب من رو مرز آرامشی
که گاهی دست میکشی
از این حسی که داری
حسی که تو دل باورات
میگه تو ته رویاهات
تنهاش میذا‌ری
دنیامه رویاهام برام
که غرورمو زیر پا نذاشت
با این که حس خوبی‌ با تو داشت
چه حالی‌ داری
قلب من عاشقِ، ولی‌
وادارم نکرد دردامو بگم
که ادامه به سوختنم ندم
بگو، چه حالی‌ داری؟
تظاهر می‌کنه چشای تو برام که معصومه
ببین عشقی‌ محکومه، بدون
حالا که شناخته تورو دلم
نذار چیزی رو کنه تا بگم
سایه ی این واهمه بین ما حاکمه
دنیامه رویاهام برام
که غرورمو زیر پا نذاشت
با این که حس خوبی‌ با تو داشت
چه حالی‌ داری
قلب من عاشقِ، ولی‌
وادارم نکرد دردامو بگم
که ادامه به سوختنم ندم
بگو، چه حالی‌ داری؟

دانلود آهنگ جدید باران به نام تظاهر با لینک مستقیم

با این که حس خوبی‌ با تو داشت
چه حالی‌ داری
قلب من عاشقِ، ولی‌
وادارم نکرد دردامو بگم
که ادامه به سوختنم ندم
بگو، چه حالی‌ داری؟
تظاهر می‌کنه چشای تو برام که معصومه
ببین عشقی‌ محکومه، بدون
حالا که شناخته تورو دلم
نذار چیزی رو کنه تا بگم
سایه ی این واهمه بین ما حاکمه
دنیامه رویاهام برام
که غرورمو زیر پا نذاشت

http://www.2musicmand.pro

 







برچسب ها دانلود آهنگ باران بنام تظاهر دانلود اهنگ تظاهر دانلود موزیک ویدیو تظاهر باران دانلود آهنگ جدید باران محال اهنگ باران تظاهر اپارات دانلود تمام اهنگ های باران دانلود مستقیم آهنگ های باران اهنگ جدید از باران خواننده دانلود آهنگ جدید باران خیلی بی انصافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو