loading...

0000000

,    ,    دانلود آهنگ باران بنام صد بار,    دانلود آهنگ باران صد بار 320,    دانلود موزیک باران صد بار,    دانلود اهنگ صد بار

حسین بازدید : 143 جمعه 16 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ باران بنام صد بار
,    دانلود آهنگ باران صد بار 320
,    دانلود موزیک باران صد بار
,    دانلود اهنگ صد بار باران با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو باران صد بار
,    دانلود موزیک ویدیو باران صد بار با کیفیت 1080p
,    دانلود اهنگ باران دنیات پره احساسه
,    دانلود آهنگ اصلا تو حواست نیست از باران
,    آهنگ پر احساس از باران

متن آهنگ ۱۰۰ بار از باران

اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم
تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم

تو راه میری آهسته من پشت سرت هستم
فکر تو رو میخونم محکم به تو چشم بستم

دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست
صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیستی

حتی تو ی رویاتم انگار واسه من جا نیست
صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست

اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم
تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم

دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست
صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست

حتی تو ی رویاتم انگار واسه من جا نیست
صد بار منو می بینی اما حسی پیدا نیست…

https://mu5ic.one

دانلود [320]







برچسب ها دانلود آهنگ باران بنام صد بار دانلود آهنگ باران صد بار 320 دانلود موزیک باران صد بار دانلود اهنگ صد بار باران با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو باران صد بار دانلود موزیک ویدیو باران صد بار با کیفیت 1080p دانلود اهنگ باران دنیات پره احساسه دانلود آهنگ اصلا تو حواست نیست از باران آهنگ پر احساس از باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو