loading...

0000000

,    دانلود آهنگ باران بنام دلم خوش نیست,    دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم,    دانلود موزیک ویدیو باران دلم خوش نیست,    دان

حسین بازدید : 132 جمعه 16 آذر 1397

,    دانلود آهنگ باران بنام دلم خوش نیست
,    دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو باران دلم خوش نیست
,    دانلود آهنگ باران شکسته دوباره قلبم
,    باران اهنگ شکسته قلبم
,    دانلود آهنگ باران و شهیاد
,    متن آهنگ دلم خوش نیست باران
,    اهنگ باران جدید
,    جدیدترین اهنگ باران

متن آهنگ باران به نام دلم خوش نیست

شکسته دوباره قلبم ندیدی نفهمیدی واست میمردم
تموم زندگیم رفت منی که رو اسمت قسم میخوردم
وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه
وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم , قلبم , قلبم
سبک میشم اگه گریه کنم پیشت سبک میشم سرم باشه رویه دوشت
بهم آرامشو عشقو بهم برگردون بگیر بازم منو تو آغوشت تو آغوشت
دلم خوش نیست , دلم خوش نیست , دلم خوش نیست
وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمیکوبه
وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم

دانلود آهنگ جدید باران به نام دلم خوش نیست با لینک مستقیم

وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مردم
یه عمر از احساسم فقط شکست خوردم
شکسته دوباره قلبم , قلبم , قلبم
سبک میشم اگه گریه کنم پیشت سبک میشم سرم باشه رویه دوشت
بهم آرامشو عشقو بهم برگردون بگیر بازم منو تو آغوشت تو آغوشت
دلم خوش نیست , دلم خوش نیست , دلم خوش نیست
وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه

http://www.2musicmand.pro/







برچسب ها دانلود آهنگ باران بنام دلم خوش نیست دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو باران دلم خوش نیست دانلود آهنگ باران شکسته دوباره قلبم باران اهنگ شکسته قلبم دانلود آهنگ باران و شهیاد متن آهنگ دلم خوش نیست باران اهنگ باران جدید جدیدترین اهنگ باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو